He.He
又開新Blog﹀
最近學番BREAKING﹏
上D討論區睇』
見到D人成日將 B-boy當成潮童
其實B-boy只係為跳舞...
而個D潮童係為受人注目
而做埋D黑人憎既野︹又冇意義既野』
大家可能覺得見D B-BOY BATTLE個陣個樣好串
就覺得我地係潮童 我地都係搞氣氛姐
希望大家將呢個消息帶去全世界每個地方