今日一早就食早餐
之後就同d fd去打波....打到11~2點就返去食野la
跟住就去去學校戈個家年華......
好開心~~細milk都黎^^
個家年華玩到5點完~~haha玩得好開心ar^^
之後就同milk milk,狗仔,冬,and佢細佬行左陣街街
......行左陣就返左屋企換衫衫~~死la~~比佢地見到我屋企最亂ga一幕
之後就去左食野~~我同冬冬個黑洞~~哎~~無話可逆
食完野食都吾夠~~仲加多個m記~~不得了~
錦我地之後去左唱k~~ok la∼∼森美∼∼生日快樂ar!!
我飲得吾算多∼∼都清醒....haha(無拍大腿)
不過哩次唱k∼∼係我第2次見到milk milk 吾開心
milk milk 吾好吾開心
我地吾會離開你
sms就是我們的約定
這是不變的事
今日打住錦多先la∼∼
我仲未訓過ar><
|