haha.....
今日比較累^^
because琴日通宵ar
hehe...我又爆power 娜
係屋企做左好多野....(汁下屋企la,幫手洗埋d衫,洗埋d碗ar.....)
都係一時興起...見屋企都ok亂下...都怪平時無汁><
辛苦死娜...haha不過汁完見到屋企都企理返都好d
做到今日朝早六點幾
之後頂吾信訓左....
之後時間配合得岩岩好
一起身就11點半左右la
就換衫衫去小泉面試....(希望佢請la,好想做小泉)
之後林全返屋企訓多陣...累累的
點g細佬就打黎....><無得訓路
之後同佢傾電話...水左陣水...同埋慶慶同佢出左去
係建華戈b行下,走走錦la...
之後慶慶要上大陸...就同佢去到三角花園就分開左
之後我送細佬返左屋企....
佢好似想我倍佢多d....想我去埋佢屋企...
見今日都無咩野做...so去左佢屋企到玩...
玩左cs ar^^..同佢一人一場....輸左就到人~~haha~~
覺得係佢面前始終都係細佬仔....同佢玩埋一齊^^
今日好似講得太多....
期待下次ga趣事...^^
最緊要天天都開心!!^^
|