MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

『煩』【惱》沒有一天的安寧
能與你地做到朋友
希望能為你帶來快樂
而不曷總總煩惱
faifai2009
暱稱: 我的童年
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
發夢?!
發奮!!
心情低落
麻麻生日ar
2010-12-31
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 637
今日人氣: 43
累積人氣: 4029
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 11 日  星期六   晴天


補打ga 分類: 未分類

琴日成日都吾得閒....

不過過得好開心

琴日一朝早就人打黎

比佢嘈醒

(前日同個細佬傾到成差吾多兩點先訓...)

不過都吾怕...我爆power嫁ma^^

之後同佢係到8點幾左右...

就去換衫衫去個fdga生日

佢地整左好多野食ar...

我有相相嫁...

不過要遲下先sand到出黎

之後係個fd到食ar玩ar...仲睇埋個獵筆小生tim

(勁好笑..我又開始到係錦笑)

之後就去左搵milk milk佢地去燒烤娜....

燒烤戈到好多人ar.....

要係到=....不過都吾算等得耐..

有milk ,ending,朱姐佢地識人

hehe...比其他黎先ga人有爐ar

之後就係黑沙到玩左勆大半日....

haha...係黑沙到又點少得玩水握...

森美首先發令拉ar朱姐洛水....

^^haha..我又點會吾幫呢....

之後就到ending....milk milk ..

d人錦快洛曬水wo....之後到我地男仔ga圍歐戰娜

我地成理一個一個圍拋洛水.....

(haha^^..我係最遲戈個ar...無計爆power)

之後成身濕住身玩掛球..閃避球...仲玩左火星撞地球...

ending好搞笑...轉左一圈係到狂笑...^^

之後玩完返去食野同玩下撲克牌...

@@...有上次飲正戈支黑牌...呵呵..輸左戈個飲^^

之後戈d都係燒下野食同埋玩下....

返去戈時....12點幾....無車搭ar><...

要搭的士...不過都好...吾洗要我行錦多...

攰攰的...係的士到訓著左...






訪客留言 (返回 faifai2009 的日誌)


winnielovely 於 2009-04-14 01:44 PM 發表:
唔玩系明至ge'
' 都唔系朱姐識人!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



siubeatrice 於 2009-04-13 01:04 PM 發表:
最後先落水咁不得了..?!勁野wo..哈哈
又爆power la..你幾時唔爆power ga..?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Milk_drink_ 於 2009-04-12 10:58 PM 發表:
係的士訓教 /.\ 小心bor
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



henrycsd 於 2009-04-12 10:26 PM 發表:
cM"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kun0318 於 2009-04-11 09:02 PM 發表:
下次等我黎同你地撞過Na'
哈哈...
我咁大隻,,一定夠你地撞ge...kaka...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

好!!
我好勁個..
小心哦~~^^
 
Posted at 2009-04-11 10:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



milk25 於 2009-04-11 05:23 PM 發表:
撞到我'快死了'呠
下次第一個捉你'-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

ha ha
我吾係錦易比你捉到嫁
我爆power 嫁ma
Posted at 2009-04-11 10:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



milksarah 於 2009-04-11 04:54 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-04-11 10:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



HUNG2009 於 2009-04-11 04:11 PM 發表:
琴日好玩下- -不過下次要早de回家
下一次我一定會帶衫ga
濕哂好易凍親 ^^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

yaya~~
飛的...
Posted at 2009-04-11 10:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



kevinchao 於 2009-04-11 02:59 PM 發表:
係蠟筆小新囉 !!
咩獵筆小生 .. = =
唔可以打錯佢個名嫁 > = ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

sor~~
係...係...係...
蠟筆小新嘛~~
 
Posted at 2009-04-11 10:39 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



siubeatrice 於 2009-04-11 02:33 PM 發表:
哈哈..玩到好high咁wo..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

^^
係ar...
爆power!!!
最後先洛水嫁我~~
Posted at 2009-04-11 10:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]