| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 1 日 星期五  |
| 啄木鳥 |
分類: 未分類 |
啄木鳥一出生就係為左喙木
佢每日侍夜都在啄
森林的樹都給他啄得一個個洞
有d得到啄木鳥的幫助
給他清掉樹幹中的虫子
有d就因為啄木鳥而死去
給他留下一個個小洞
令樹幹無法生長..
喙木鳥只是為了求生
點解佢會一出生就要做幫人但又做害人這個角色
|
|
|
milk25 於 2009-05-03 05:21 PM 發表:
如果我是啄木鳥' 鴨仔團就是樹木'
|
|
|
你己被點名~' http://blog.qooza.hk/henrycsd
|
網主回覆
@@...吾係ar...
只係有d感足姐.... Posted at 2009-05-03 09:43 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你就是那為樹除害的啄木鳥~ 雖然啄木鳥有好有壞~但那只不過是因人而異的' 人是有眼睛的..'不用害怕做了那啄木鳥
|
網主回覆
= ='
我緊係吾係戈隻啄木鳥la
你想太多la Posted at 2009-05-03 09:38 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
人... 凡是要向好的一面諗!! 亂咁諗嘢只會令自己唔開心!! 所以,,你唔好再係咁Na' 你身邊仲有我地鴨仔團MA...
|
|