| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 5 月 17 日 星期日  |
| 上年ga生日願望 |
分類: 未分類 |
5.....今日無la la林返上年生日ga願望
哎....突然覺得離我很遠
我這個願望吾係就這樣想想就算
這個願望要我自己去實行.....
但係.......好多時都為這個願望實行
這願望......好像願望星
真的只能掛在天上
沒有取下來的機會
我能完成我自己ga天國的階梯ma?!
每日每夜不停地在努力
時間過得很快
但卻很充實
|
網主回覆
@@...緊係有la....
雖然係少少...
因為太忙...
無咩時間去努力....XD
Posted at 2009-05-21 11:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
作超人?!
仲要打怪獸tim ar?!
我如果係超人....
錦就一定無怪獸比我打...
比我順服曬ma 哈哈
你睇冰哥都比我順左...
仲有咩怪獸要打握  Posted at 2009-05-19 09:03 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
@@....
thx.... Posted at 2009-05-19 09:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-05-18 05:37 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
想要我續?!
錦就要多留意我幾時會打娜
haha^^ Posted at 2009-05-18 05:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
milk25 於 2009-05-17 02:22 PM 發表:
無風箏故事la..?!
|
網主回覆
......都係一時有覺先作姐
Posted at 2009-05-18 05:38 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|