| «‹ December 2014 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | 31 | |
|
2009 年 5 月 21 日 星期四  |
| 暴風雨下都在一起 |
分類: 未分類 |
補打返琴日先
琴日可以講係我錦多日子中最黑ga一日
不過吾怕la...
算係比左最黑ga一次
用哩次黎比例其他ga日子...
米日日都係luck day^^
風箏能在天上
多得地上給他放線的人
今天......暴風雨來了....
地上的人沒有收回風箏....
只握緊線....
任由仔給風雨吹刮...
令風箏遍體鱗傷.....
但他也不是嗎?!
他也在風雨下過著
他並沒有放下線
一齊同風箏同受暴風雨ga吹刮
可是.....他為何還要在風雨下放風箏呢?!
這點風箏也不明.......
|
|
|
放線的人..可能想風箏經歷多一些風雨.. 可能想風箏堅強一點.. 所以他選擇不收線..選擇陪風箏一起經歷..
|
網主回覆
@@.....
史無前例錦黑ar
xd.... Posted at 2009-05-23 09:13 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
可能掛....Posted at 2009-05-23 09:12 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
@@....我話哩日可能係我一生入b最黑戈日
so~~如果無一日係罵黑哩日...
錦日日米係luck day 囉
Posted at 2009-05-23 09:10 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx..^^
Posted at 2009-05-23 09:14 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你好似打錯字wo
昨?!吾係作咩
哈!!
仲吾比我捉到你^^
Posted at 2009-05-23 09:15 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|