| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 7 月 21 日 星期二  |
| 夢幻水城 |
分類: 未分類 |
今日係小智ga生日
小智^^生日快樂呢
本身林住係12點sand sms 比你嫁
不過....返工....忙得制...吾記得左
今日我地成班fd去左夢幻水城呢
都幾好玩
有好多水上設施ar
玩左好多刺激ga野
不過呢....都係吾夠激呢
成日係戈到玩.....
累死我la
不過.....死la~~
曬到一身黑曬....
成個身分開左3節......
黑白黑......
由朝早10點玩到6點幾走人
返去食野...
之後又要趕返工.....
累累累.....
放1點半後....
sor.....
其實我聽到佢錦講之後
我真係林住出黎陪你....
不過.....我真係太累娜...
訓係張床到同你傾電話都合下合下....
我.....
sor~~
不過今朝聽你d語氣
好似無咩錦...
我都覺得好d
真係sor~~
|
網主回覆
恩~~
一d d la
d野都吾多夠激錦
不過有一兩個ok ga
戈個90度滑落黎戈個...
仲有一個u字型要坐住d水泡戈個 Posted at 2009-07-25 09:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
恩...
多d人玩先好玩
kaka Posted at 2009-07-25 09:42 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-07-23 08:49 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哼 ='] 正係識自己一個人開心 !]' 首先係雄仔 '依家到輝輝 ' 唔係下一個係唔係慶慶呢 '嘻 .
|
網主回覆
kaka
錦我地milk milk 鴨仔團幾時黎返次ar
kaka^^ Posted at 2009-07-23 08:45 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
?!
又係.....
你有去玩咩?! Posted at 2009-07-23 08:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
咩屎人朱古力ar
我係一粒酒心朱古力囉
Posted at 2009-07-23 08:44 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
搶一' 嘩~ m群又多左件豬古力na',,kaka...
|
網主回覆
5......><
黑曬.,... Posted at 2009-07-23 08:43 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|