| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 2 日 星期日  |
| 2009-08-02 |
分類: 未分類 |
5...e +打返前日先(無時間打)
前日同milk milk佢地燒烤
@@....遲到哩個缺點....要改娜
戈日個天好吾中2我地ar
我地打左好幾波...幾次都打打下洛...
一爪又停><
之後都係玩左一d餘興節目
哈哈~~之後到戲肉娜
就係玩美式足球
我地都係太少人娜...玩吾到...
不過好彩...有人同我地玩kaka
哎~~玩得太激娜...
個個都好博命ar
可能人地人強馬壯la
人地有沖風21同埋個肥人呢....
我地都玩到不分上下都算好la
下次再燒就叫多d 人...玩呢個
kaka
(係米我老娜...同d fd玩都無錦易氣喘)
森美....戈下無事吧...
睇你錦強勁...應該無事ga
kaka
燒烤....我實要請假!!!
燒完烤返工簡直係人生一大苦事ar
戈日好攰...不過...仲好精神
午夜場
返完工...個肚餓餓地
就叫左milk milk 雄仔佢地出黎食宵夜
......得我一個食...
之後我地去左老地方到吹水
吹到4點幾就走娜...
之後返到屋企....
散左...即刻上床做豬仔路
8月1日
朝早8點幾就起左身娜....
訓得吾多夠錦...好似訓得3個鍾
之後同小智,浩哥參加戈個活動
玩到6點幾呢....
之後milk milk就打黎叫我去打b爐娜
@@....sor~~遲到....
8點幾先到.....
之後~~kaka~~緊係發揮我ga小宇宙la
慶慶都不弱呢
飲下食下...岩岩做緊出情癲大聖...
令我太回味呢
我地都好耐無錦樣一齊出黎聚一聚娜
都怪慶慶太忙娜
kaka
打完b爐就返屋企路
都係好攰.....
|
|
|
kit_ao 於 2009-08-03 09:52 AM 發表:
jesus7.7 頂你bbq都唔叫我... 兄弟w0r~.~ 心淡了!
|
網主回覆
= ='
sor~~
換左電話..先前戈d電話無曬...
Posted at 2009-08-04 04:09 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
你...吾應該打cm
打the end岩d
kaka Posted at 2009-08-03 08:23 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈 !'] 上次比森美撞我 !'] 今次終於有人同我報仇啦 !!' wa kaka!!"
|
網主回覆
娜個人真強
森美都撞到
Posted at 2009-08-03 08:22 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
milk25 於 2009-08-02 08:50 PM 發表:
下次左食過' 我也食左好多' 我到有小宇宙的'
|
網主回覆
好想食佢地戈個雪糕ar
好懷念...好耐無食過戈隻雪糕
下次一去就第一時間食先!! Posted at 2009-08-03 08:20 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
`'-C0MMENT=] 你就好LAA.. 咁鬼多節目~*
|
網主回覆
節目多吾係錦好嫁...
要有返d時間頭下先得嫁
kaka....不過我呢...
應該吾洗嫁la~~爆power!! Posted at 2009-08-03 08:19 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你超強勁,,bbq完都仲要番工!! 2次2次都咁!!
|
網主回覆
當然!!
我爆power ma
不過呢...
戈日真係吾想返
因為你地都想同我一齊走...
搞到....sor Posted at 2009-08-03 08:18 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
哈哈~~緊係^^
你老娜 
Posted at 2009-08-03 08:17 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
milk milk 話下次再去
kaka~~
Posted at 2009-08-03 08:16 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|