| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 8 月 27 日 星期四  |
| 打bolg 了 |
分類: 未分類 |
好耐無打娜...
其實係有d吾想打...
因為....有好多野都吾想比人g
好多野都想自己一個搞點
就快返學娜
個個都錦古黎古去(分班)
會吾會一齊呢?!
呵呵~
我都想你大家一齊...
不過....我d成績....
算la~~我會加油下年同一班嫁la
kaka~(發緊夢)
不過我林我會做隻鑽書虫嫁la
好多野要去理....
吾可以放鬆自己娜
加油娜
|
|
|
yo 嘉輝 - - 上年我地玩班人 全部去曬c班 5洗惊 消息準確度100%
|
|
|
...調得幾個去隔泥班咋.. 嘉輝 同埋.b班 李sir做班主任
|
網主回覆
錦你都g ar
哎~~睇住我呢.....
得閒出黎溫習ar!! Posted at 2009-08-28 08:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
milk25 於 2009-08-28 01:28 AM 發表:
加油'努力' 我 ge Fai fai你古小野+' 一定得la'^^
|
網主回覆
古?!
係古ar定係吾呢?!
kaka Posted at 2009-08-28 08:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
多謝^^
我會的!! Posted at 2009-08-28 08:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|