MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

『煩』【惱》沒有一天的安寧
能與你地做到朋友
希望能為你帶來快樂
而不曷總總煩惱
faifai2009
暱稱: 我的童年
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
發夢?!
發奮!!
心情低落
麻麻生日ar
2010-12-31
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 637
今日人氣: 120
累積人氣: 4280
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 19 日  星期一   晴天


2009-10-19 分類: 未分類

今日有好多野做ar......

返學放學戈d 就一定嫁la

最尾戈兩堂就正囉

體育ar!!玩短跑.....

上完哩兩堂有dd攰...

之後一放學就跑去台山戈b....

要搞屋企d 野...

5點半戈時又跑返屋企....

成身出曬汗!!

之後娜娜林沖涼....

10分鍾做好曬....(沖涼..著3)

搞完就娜娜林落樓下...

同ar浩哥佢地去氹仔....

平生身一次登台現出....

做左臨記....得一d d 係我

台詞都好少...兩句....

之後一上到台...都無咩野...(低頭...合埋眼)

一台頭....憎開眼....就好緊張....

張戈兩句野倒轉左....

><雨皮ar....不過都無咩野...

汁生....

個野完左就超輕鬆ar

直頭係放低左9大石...

呼...鬆曬

之後就有好多人讚我地做得好...

不過.....哎....

雨皮.....

 






訪客留言 (返回 faifai2009 的日誌)


Houge626 於 2009-10-20 06:10 PM 發表:
唉..頹ar~~!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



kevinchao 於 2009-10-20 12:04 AM 發表:
JE係做咩野 -!?"]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

姐係做....話劇....
好雨皮ar....
><
Posted at 2009-10-20 12:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing10201020 於 2009-10-20 12:00 AM 發表:
點解雨皮...呀????
我想知..哈哈
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

上到台....
一見到錦多人...
緊張到背錯左台詞...
張兩句野倒轉左黎背....
Posted at 2009-10-20 12:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chanel_yan 於 2009-10-19 11:45 PM 發表:
登咩台'!?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

做左個話劇ar.....
要上舞台到表演嫁
 
Posted at 2009-10-20 12:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]