| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 20 日 星期五  |
| 開心^^ |
分類: 未分類 |
今日成日都吾得閒
都係忙緊屋企ga野
不過勁開心
有一件事發生
哩件事....秘密^^
仲之今日勁開心
一路返黎都係到細細聲唱avril d歌
正!!
|
網主回覆
哈哈
係條街
吾g醜
kaka Posted at 2009-11-22 10:34 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
KAKA~~
汁左都吾講比你G LA
Posted at 2009-11-22 11:43 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
哈哈~~~ 我今日見到...... 有人著avril啲3呀..... 你見唔見到...
|
網主回覆
yo∼∼
你係b到見嫁...
=我去撞下
kaka∼∼ Posted at 2009-11-21 11:01 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thx^^
kaka Posted at 2009-11-21 11:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
= =
我淆ar...
我細細聲都覺得自己有d hi大左錦
Posted at 2009-11-21 11:00 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|