| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 30 日 星期一  |
| 平淡GA日子 |
分類: 未分類 |
今日終於過返D平淡GA生活呢
無話吾得閒錦
都係一放學同D FD去左打波
打完波就同個FD去左買野
好平淡呢....
吾係好似以前錦錦沖忙呢
哩仲FEEL
吾錯^^
附加GA
岩岩同比MILK 叫左出去
係我樓下個公園到吹水
......比MILK MILK 水左...
仲以為有銳銳呢
點G係AR雪
之後幾個係到吹水
吹左陣錦LA~~
就走路~
去買野食...
就返屋企娜
|
網主回覆
恩恩
不錯呢
Posted at 2009-12-03 12:28 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
@@....
你吾係吾g我嫁咩...
我對d細佬仔比較好d嫁ma Posted at 2009-12-03 12:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-12-01 08:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
milk25 於 2009-12-01 12:08 AM 發表:
不是我水你' 我明明吾係講銳銳'
|
網主回覆
= =
水左我~~
555.... Posted at 2009-12-01 12:51 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
恩恩
先前都係過著一D沖忙GA日子
E +平平淡淡真不錯呢
KAKA^^ Posted at 2009-11-30 11:39 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
緊係0.0
這最好的呢 Posted at 2009-11-30 11:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
THX^^
KAKA Posted at 2009-11-30 11:41 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|