| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 12 月 12 日 星期六  |
| 2009-12-12 |
分類: 未分類 |
忙忙碌碌ga日子又返黎娜...
琴日成日都吾得閒....
kaka~~今日幫大馬同歐嘉慶祝生日ar
緊係要同佢地講返句『生日快樂』la^^
我一放學就同左d fd去左來來買燒烤ga野
kaka~~做左d 好傻ga野
我地買左好多野...
之後用平時係來來戈d車仔黎運d野去個fd屋企
型曬!!係條街到渣超市ga車
之後買完野∼∼又去搵另一d fd去買禮物
個個都吾買咩好...行左好耐...
之後先買到戈一兩樣~~
之後我同浩哥出左大陸睇下仲有d咩野岩
kaka~~我地好快手呢
行左一個鍾左右就有不錯ga收穫娜
返黎都成10點幾....
之後去左信達到買d盒包我令令呢
之後就同個fd 吹水....
吹到錦上下又比個fd 叫左去佢屋企
成日都無返屋企ar><
|
網主回覆
當然!!
不過哩日係忙左D
先前戈D都錦上下炸... Posted at 2009-12-13 01:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我先吾係壞小孩呢
我係...有野做先吾返屋企姐...
我好乖嫁~~kakaXD Posted at 2009-12-13 01:33 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
KAKA
你就好la
可以錦得閒行街.... Posted at 2009-12-13 01:31 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|