MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com

『煩』【惱》沒有一天的安寧
能與你地做到朋友
希望能為你帶來快樂
而不曷總總煩惱
faifai2009
暱稱: 我的童年
性別: 男
國家: 澳門
地區: 花地瑪堂區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
發夢?!
發奮!!
心情低落
麻麻生日ar
2010-12-31
文章分類
全部 (135)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 135
留言總數: 637
今日人氣: 16
累積人氣: 4297
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 3 月 8 日  星期一   晴天


忙左兩日ar 分類: 未分類

哎~~我開始無咩心機打bolg

日日都吾得閒錦.....

哩兩日忙死我娜...

星期5

放學後就要去幫屋企入錢....

本應出大陸剪頭髮嫁

不過林住返留係屋企溫習

所以無出到

係屋企就閑左一日


星期六

真真正正忙ga事就多了

一朝早就去雄仔屋企

幫佢裝返一d pc game

搞左輪之後就出左去游界打機

我地玩跑馬機ar

有贏有輸

kaka~好好玩ar

不過都係輸曬...= =

玩到點幾就買野食去左雄仔屋企到食

食完就要去薈青到開會

開到4點幾...

約好d fd出大陸...

無去到..佢地吾等我一齊出ar....

之後就同d fd去食野...

返到屋企溫習

 


星期日

一早8點幾就起左身

去左關m到食早餐

之後去觀光塔到做工作人員

做到5點幾...

不過係戈到識左好多大學ga野

做完就返屋企訓...

訓左陣...

又起身去個fd 屋企溫習...


哩3日都有溫習!!

英文...睇住黎la






訪客留言 (返回 faifai2009 的日誌)


siu_pu 於 2010-03-08 07:41 PM 發表:
cm=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你幾時返黎ar?
=你一齊出去玩呢
Posted at 2010-03-09 09:51 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wing10201020 於 2010-03-08 11:35 AM 發表:
你係學聯假~?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

恩~~
有返去幫下手錦囉
Posted at 2010-03-09 09:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



meikei0401 於 2010-03-08 07:29 AM 發表:
你又諗住考英專呀?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

....英專
我英文水平離英專太遠娜
Posted at 2010-03-09 09:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



chanel_yan 於 2010-03-08 02:01 AM 發表:
溫習咁乖-V-;;
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

吾算乖ga..
都係林住同班fd一齊升班
so~~要加油呢
 
Posted at 2010-03-09 09:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]