| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2010 年 3 月 30 日 星期二  |
| 調位~哎..... |
分類: 未分類 |
日日新鮮呢
學地班今日有三堂都係班主任堂ar
頭戈兩堂用左黎作文
後尾戈堂就用左黎吹水
kaka~~好開心~~班主任無理到
之後班主任又話第三段ga 調位
搞到成班好興奮~~~
仲嘈過街市ar
班主任又話玩下d新野
揪簽ar!!成班仲興奮
之後攞左個簽同黎揪
揪中b個就坐第一個位...之後揪第二個坐二個位
成班即刻做曬馬迷錦囉
係錦叫number
超搞野
不過我有d吾想調位
因為我地班d女仔是非都吾少下....
調左位又吾g同b個坐
難得加下我格離左右都係男仔...
無錦多是是非非
真係有d吾想調
|
|
|
milk25 於 2010-03-30 02:58 PM 發表:
過來同我坐LO' 不錯的'
|
網主回覆
KAKA
你黎我間米得囉 Posted at 2010-03-30 09:43 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
KAKA
THX^^ Posted at 2010-03-30 09:31 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|