考試就快到啦,我衣家既心情雖然好緊張,但都好空白.
當我返緊工個陣,我企係街到,無意中想起左我當年鍾意女仔(朱艷媚).
天啊,我鍾意佢快6年都有啦,點解要分散我地咁多年冇見?
我揾唔到佢,佢揾唔到我.我想佢衣家一定讀緊中六同埋有個男朋友衣家一定好開心.
如果我想既野係真既話都要公喜佢.眼看學校既女仔好似個個都腦水都未生埋,同佢地一起都感覺唔到當年我對著朱艷媚個FEEL.
我真係好希望佢(朱艷媚)或同佢一樣溫柔,可愛,善良同關心我既女仔出現係我眼前,都希望佢愛我,我自然愛佢.