唉好傷心,朱艷媚T^T,當我同佢講野,佢都知道左6年多冇見過我,我都好掛住佢.
當我有勇氣既時候,唉,太遲啦,李錦輝,你晚了,仆街啦.
冇錯,佢叫我打消想溝佢既念頭,唉,金城武:[佳人難再得.]點解衣句話要中我身上?朱艷媚,我最愛的人,現在只係做我家姐.
家姐?我接受唔撚到LOR T^T要叫個鍾意左6年既人做家姐,同係我心到括上千刀有咩分別?
唉,死了都要愛,不淋漓盡致不痛快.更唔想曹操咁做人既召喚獸/.\
唉,我係香港鍾意既第一個女仔失去了,我有如切腹又痛.
家姐啊,我唔想對你唱起ALAN YAN既[我願意不愛你]啊.
如何才能挽回到我家姐做我絛女?QOZZA既朋友們能指點下小弟嗎?
|