|
|
2009 年 1 月 31 日 星期六  |
| 2009-01-31 |
分類: 未分類 |
今曰我下就返大陸lu~~
唉~~
超唔想返!!
為左逗利是!冇計la!!^^
而家逗得好少咋!!!!!!!!
差唔多又要返學!
我而家d寒假作業都味做完!!
救命呀!!電腦我又唔識做喎!
我叫我d fd幫我做!但佢地都話唔識做!!!
有冇人幫我做電腦工課flash呀!!!!
|
|
|
今日黎到你個qooza'就比個大CM你la~
rE;;c0mM3n+`=]
|
|
|
yan076 於 2009-02-02 04:17 PM 發表:
c0mM2nT;`-
|
|
|
LPC 於 2009-02-02 03:18 PM 發表:
- COMMENT;
|
|