一個字...悶!!!!!
考完試,右系成日留響屋企,我d Friend都唔肯出街
我好鬼開心,因為有人留好多cm比我..一個字......正!!!!!!
講番其他野,我系一個好樂觀的人,就算比人串,比人打我都會忍,我都會用樂觀的心態去面對,你地有無這種忍耐力嗎??
如果我冇這種忍耐力一早跳樓死撚左去仲好!!我唔會咁做,因為我的忍耐力比任何人高!!
識我的人,留cm的人,希望你地同我講番d公道說話!!!