年29至年初3,
我番左内地-V-
果度超鬼COLD LO~~~~~~~~
我估唔到新年番到去都見到有人喊-.-''
一日最衰都係我阿媽個細佬既仔LO..
姐係我表弟- -'''佢細過我2個月
但係D性格就串到無人有\O/
我阿媽既另一個細佬條女.
靚到爆,我果個表弟咁都可以串到人地喊既-.-
我最怕D女仔喊架啦!
算啦~
講番其它野~ ~'''
今年番左去逗左50幾封利是.
比09年少左20封=[

係米好少-.-?
係年30果晚我地到左12點幾係道放炮仗=]
初2好鬼悶~ ~'''
阿媽話10點左右D4個姑丈同埋佢地D老婆會黎我地道=]
我成7點到就起左身-V-
得閑過頭無野做就影左自己屋企- -
我個廰=]
G樓間房-.-
N年都無人訓過既房-..-
1樓廳-.- 空既=]得D廢物係度

2樓房~ ~姐係我間房=]

由細到大都陪我訓既公仔^_^'''
我阿爸買比我阿哥層樓個廰-V-

3間吉到無得再吉既房=]
影左呢D渣-.-
下次番去再影過=]
唔講啦
BYE BYE^_^'''
|