| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 8 日 星期二  |
| 好悶 |
分類: 未分類 |
今日終於都測左IH喇,,
但係星期四仲有maths牙,,
好想快d測完牙!!!
今日果兩堂IS悶到嘔泡....
最討厭就係IS牙.......
|
| 發表時間:2008-04-08 04:36 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 7 日 星期一  |
| 冇野講 |
分類: 未分類 |
今日都冇乜特別,,所以冇野講.....
而且我聽日要.統測IH,,所以唔多講,,
要溫書嘛...
有歌推介...(有埋背景音樂嫁)
-------------------------------------------------
不想懂得
當世界 不知不覺的變了 有時候 我懷念以前的我
作的夢 雖然遠遠的 想像是 一種快樂
擁有了 同時也失去什麼 而眷戀 原來會帶來軟弱
你讓我在霧裡成熟 心開始曲折
我不想捨得 不想懂得 是誰惹誰 言不由衷
說謊傷害 都是不安犯的錯 怕抱不緊什麼
我不想捨得 不想懂得 誰說割愛 才更深刻
彼此依賴 是愛不是負荷 互相照顧就是 幸福的
當世界 不知不覺的變了 有時候 我懷念以前的我
作的夢 雖然遠遠的 想像是 一種快樂
擁有了 同時也失去什麼 而眷戀 原來會帶來軟弱
你讓我在霧裡成熟 心開始曲折
我不想捨得 不想懂得 是誰惹誰 言不由衷
說謊傷害 都是不安犯的錯 怕抱不緊什麼
我不想捨得 不想懂得 誰說割愛 才更深刻
彼此依賴 是愛不是負荷 能握著手就是 感動的
我願意一秒鐘放棄全宇宙 擠在只有我們 緊靠的小星球
我不想捨得 不想懂得 是誰惹誰 言不由衷
說謊傷害 都是不安犯的錯 怕抱不緊什麼
我多不捨得 多不懂得 誰說割愛 才更深刻
彼此依賴 是愛不是負荷 能握著手就是 感動的
說謊傷害 都是不安犯的錯 怕抱不緊什麼
我多不捨得 多不懂得 誰說割愛 才更深刻 …
彼此依賴 是愛不是負荷 能握著手就是 感動的
|
| 發表時間:2008-04-07 06:11 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 4 月 4 日 星期五  |
| 清明 |
分類: 未分類 |
今日好開心,,唔洗去拜山....
可以好輕鬆咁留係屋企....
不過都係要溫書牙>/\<
鬼叫我有統測,,而d成績又唔好喎
唉,,真係好想快d到16/4牙
因為學校開放日,,所以有假放,,
哈哈....

|
| 發表時間:2008-04-04 10:54 AM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 31 日 星期一  |
| 唉.... |
分類: 未分類 |
自從放完復活假之後,,個天成日都係落雨,,
可能係受天氣既影響喇,,
我覺得我既心情就好似跟住個天咁變,,變得好唔開心....
唔多想講野...有好多野都唔想做....
只係好想去訓...
其實可能只係我既問題喇,,唔知個天氣好返d,,
我既心情會唔會好d呢?! |
| 發表時間:2008-03-31 06:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 3 月 28 日 星期五  |
| 勁多野做:[ |
分類: 未分類 |
我都好內冇寫喇...(因為復活假要休息喔>w<)
今日岩岩放完假,,仲鬼死咁多功課喎,,想做死人咩\ __ /
放假之前d野都未做晒,,依家又泥....
唉,,我有排忙囉..... |
| 發表時間:2008-03-28 08:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | »
|