終於我哭了
好耐都冇係度打過日記了...唔知點解今日無啦啦會有呢個興致??可能是無聊掛@@
今日成兩點先起身,睇左一陣電視,洗埋d3,跟住就做功課了!之後就聽左成日呢首
<<愛是不保留>>...哈哈!!雖然聽日要返工,但是放左工有得去玩,好開心~.~