今日冇去睇183Club...去左觀塘,,
我同芳芳and佢個fd去,,
上車打牌牌,,
^^*哈哈我有4條2正正>3<"
俾我贏左ya~
去到觀塘2:40,,
我地去APM因為芳芳個fd攞袋袋,,
佢個袋$268蚊,,
攞完去KFC食野,,我冇食,,
冇胃口-3-"食完去行行,,
行到4點幾去荃灣睇下183Club走左未,,
去到荃灣佢地咁岩走-3-"
唉!!遲左,,跟住我影佢地D海報>3<"
好多人影 哈,,,^^*
行到半路,,
見到好多fans去停車場搵183club,,
又影kaka~,,跟住去睇傢俬,,
D床好舒服,,差D訓左,,
咔咔...7點幾芳芳個fd走,,
我同芳芳行多陣,,買左手扼haha~8點幾走,,
搭車車,,返到屯門去左悅湖行,,好黑@.@,,
行行下聽到貓貓叫,,佢境言吾驚我地,,佢叫得好慘,,
佢可能肚餓,,我同芳芳吾咁攞D野食比佢,,
我地驚驚,,所以走左,,去左海趣坊,,
走人,,返屋企,,冇食晚飯冇胃口-3-",,沖涼,,訓XD"
*************************************************************************************
183Club海報>3<"XDDD


Fans哇哇!!

好細-3-"

|