2007 年 5 月 24 日 星期四  |
| **臭男人."〕〕 |
分類: 未分類 |
今朝去左打波波 ,, 七點半去到." 傻豬豬又遲到na." 佢差我地好多次早餐naa" - ,- 無奈爆.. 唉" 去到無得打.. 嗚嗚" =* 唔去啦下次.. 哼."" -,- .. 十點幾就走luuu 都無得打.. so 無聊 =.= 大家姐lu .. 又話叫我地去到打比佢.. 點知打左比佢之後佢就去班女度.' 唔so 我地ar.. hi 都無hi 下我地.." 哼.. 嬲爆你arrr.. 之後我地就返去 na." 余咩咩送我地返去 yaa""真有紳士風度.."嘻.. 咁我地去來記買完野就返home lu .. 呼.. 今日爆熱arr".,, 出晒汗... 唉"" 咁返到黎.. 玩左陣腦"" 就出去影相lu!"* ,, 影相做護照.. 好驚聽日中午遲到ar" 遲左就無左全勤獎ga na" 嗚.. 同埋要做值日-, - 唉唉". 影完就返黎訓教教na!' 1 點 幾訓到 4點幾.. 爽ar"" 訓緊教戈陣.. 好多人sd 信息黎ar"" 大家姐話搵日一齊去搵工wo!" -,- " 跟住丫鄺好開心ar 因為我記得佢生日.. 嘻嘻."" ^^ 訓醒又玩電腦." ha. 我係qooza 度整左個拼圖arr.. 大家play 下na" * ... 咁我叫左c 偉強同大笨象上黎玩na" c偉強拼左之後話要難d wo ." 咁我就比張難d 佢拼na.' kaka' 佢拼左兩個鐘都未拼好ar.. 笑屎""^^...
之後我就去攞相啦."" .. ka""' ee.. 張相." 影到 -,- 好樣衰... 我明明影戈陣有隻夾ga" bu 過唔知點解影左出黎無左 -,- 無奈.." 又比人搞過張相黎 .. 之後又曬左幾張相仔. 令令的""^^ .. 咁就返黎na' 等過馬路戈陣.. 有個男人係我身邊行過.. 佢hi 到我隻手." 頂- ,- 濕晒.. ee ,, 正一臭男人- ,- 好多汗係我隻手度arr"" .. 嗚.. 核突的. = .="" 之後就行返黎." 諗住去買個雪糕食na. buy 完之後又要過返馬路." 咁我就等na -, - 好多車.. 呆左係馬路旁邊成分鐘 .. so 無奈的.'*..
唉>.< ..... 臭男人臭男人臭男人.!!!!!!
c偉強的傑作 -,- "" 如下... 佢終於成功左啦” 哈..

|
2007 年 5 月 23 日 星期三  |
| [[*",乒乓波..* |
分類: 未分類 |

今朝測語文" .. 唔識ya' 大獲na 今次 -,- 唉.. 都唔知做咩我e 排d 語文水平係咁退步.. 無奈爆-."" 我諗得六十幾七十分ga 咋 .." ,- ,- ,, 中午又係度整Qooza NAA"'.. kaka""^^,, 又整多張photo mix na"" 就係e+ 背景.. 唔知bin 張令d le!? ,,, i feel e+ 戈張. -,- .. then 返學 naa" ... 今日體育堂無得出去上 ar"' 上課戈陣.. 丫 sir 話同我地總結 籃球賽wo . -,- 佢話我地數人蛋好衰>.< ,,, 我e+ 都覺得我地好衰. =. ="" .. 之後就測乒乓波na" .. 唉" 丫sir 陰人ga-,- d 波都打唔到ge.. 魚."" .... 55555,, 我 30 粒接左14 粒咋." 技評得4 分.. 唉" ]] 超低的 =,= "" 之後放學我地就去老友記naa" ... 咁食完." 吹緊水戈陣,. 無nana 見到許家華佢地wo -,- 佢話問我借相機.. 唉" 唔多想借.. 驚佢地整壞-, - 你都g na "" 一班大男人." 都唔知會對我部機點ga maa." - .- 之後佢地就跟左我返home 攞相機 ,-, 我地就去左nc 屋企樓下戈個平民大廈戈度拍..
wa- ,- 佢地.. d idea" 無奈lo .. 警訊 -.- ... solin ,.. 拍拍拍.. 首先拍許家華拎住袋野落黎." 懷疑錢來的.. 跟住nc 同肥子就密密針計劃去偷佢d 野na" 跟住就沖去偷na." ... and then 跑得超快的 .... 之後就彈雞超出黎." 就話.. e 排平民大廈 ...#_#_%#_@%+#(^+_$o^+#( .. haha'^^ .. 雞超狂ng呀." 新一代ng 王就係佢.. 呵呵"" ^^ .. 拍完就返home 剪接naa"" = .= 算na 幫佢地搞埋 博丫sir 加分." hahaa.. 個ending 超多. . 庄珮芬(2) (友情客串..初三B的) kakak" 搞笑的^^.. 套野都係兩分幾 -,- 真正ge 內容一分鐘都唔夠.. 花絮仲多過原本-,- so 無奈 ~~
唉"" 有點兒害怕" .. 我害怕甚麼!? - ,- 大家該知道吧.. |
2007 年 5 月 22 日 星期二  |
| **"Qooza".]] |
分類: 未分類 |
今日"" 上晝測歷史yaa" -,- 尋晚根本無比心機溫. ,"" kaa" 掛住玩電腦.. 曳曳的Fan " ]] .."^^ . then 今朝就七點起身溫na" ,, 溫左一題問答咋-, - "" 之後見丫媽無起身煮早餐.. 諗起佢條腰扭親" .. 咁我就做返次乖乖女煮早餐na." 煮完食埋"" 就換3 返學lu.." 之後又係咁溫係咁溫"" kaaa"..^^ .. 物理堂丫sir 送左幾題測驗題比我地." ^^,, thzzz 晒.." 之後美術堂.. 係度睇大家拍ge片na""^.^ 點睇我都係覺得自己戈條片好d ge""haha,,, 唔知係咪因為佢係我d 心血啦.. ^^.. 之後歷屎堂就測luu .. 都ok 啦." 選擇填充同表都識.. 不過錯幾個囉." 問答唔識- ,- 今次應該七十幾八十架啦. 算na"^^. kakaa'... then 中午放學.. 我係home 申請左個qooza na'.. 之後係度整張背景圖.." 全部用我d 相砌下砌下砌出黎的.. " 都ok ga"' haha"^^,,, e 張."^^..

then 下晝." 公民堂miss 比我地睇小孩不笨1 呀-,- 以前都睇過 lu .. 不過睇多次都無壞ge." 好過聽佢講d flash naa.. ^^ 督課堂.. 就." errr,, 做數囉 -,- miss 話一定要做完兩版先走得..>.< 哼.. ^^ 搞到我又要做.. 不過.." - ,- 我唔比人迫.. 係唔會做ga"" hahaha.. thz 你miss"^^
|
« | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|