| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2008 年 4 月 3 日 星期四  |
| 2008-04-03 |
分類: 未分類 |
今日都幾開心..
英文堂佢地好嘈..
但係我冇嘈..
>,<
俾人罰..
好感謝主俾左個好消息我...]
不過係秘密..
今曰都冇咩野發生..
|
2008 年 4 月 1 日 星期二  |
| 2008-04-01 |
分類: 未分類 |
今日好開心//
好感謝主
俾今日我..
因為經過今日我明白左好多野,,,,'
carmen話覺得我地個班好團結..
我都有同感..
正係平時lunch time 就知啦..
我地大布份都係一齊打波..
不過好多人..
我地分開兩堆打..
上maths..
我地都一齊同老師開玩笑..
relax下..
仲有好多,,
呢個除左我地自己要齊心合力之外...
主都有功勞,,,
如果唔係主帶領我地...
我地都唔會咁..
經過上星期六我同女班長同883家長食飯之後..
雖然cherry冇去食飯..
我地四個之間既友誼fd左好多..
我諗都係主既安排..
同埋主既禮物..
今日上生命教育..
miss播個段vedio..
個個男仔好慘..
不過佢得到主既恩賜..
我諗主一定係一直係佢身邊支持佢..
主真係好好人..
佢為我地既罪死左好多次...]
我地一直正係向主講我地想要既野...
其實有冇真真正正感謝主為我地死左咁多次呀??
就算你做錯事冇人原諒你..
但係主都會原諒你..
|
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | »
|
|