宣誓啦!
今日係我入左紅十字會 第三次覺得開心既時刻 因為我地YU75今日終於宣誓啦! 太過開心啦 差d緊張到連動作都做錯 緊係啦! 因為我地係十年來第一批終於宣誓既member呀! 跟住到牙Ming同劉家耀講感受, 雖然聽落都幾假 但係我知佢地都係講緊真心話 因為我自己都有同一個感受 總之係呢到真係好多謝大家既努力! 最緊要就緊係多謝牙Ming、劉家耀、仲有一大班紅十字會職員 雖然我只係入左大約一年到... 但係我都感受到佢地對我地係幾咁著緊 有為我地不停咁報呢d課程,個d課程 又為我地忙碌左好耐 今日呢一日就係我地一齊努力既成果啦!
[["+得到大家努力的成果...第一個就想和你一同分享這份喜悅﹏><"
« | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | ... | 69 | »
朋友