步操...死左><
今日係我地上DI既第一日... 個個SL(T)又唔同我地講係邊個教... 結果搵左鬼咁耐 所以遲左少少就比人鬧... 仲要勁多蚊... 又要企定定... 如果唔係又比人鬧... 真係好慘呀!!!
[[*_要是你在此...情況可能會不同..."+
« | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | 41 | ... | 69 | »
朋友