調左位...
今日miss yu話咩調位, 我諗都算係咁多個同學期待已久 原本我都幾想, 但係... 我而家真係好後悔啦!!!!!!!
前:一個kai到咩既kai子霖(is堂已經頂唔順佢) 後:一個唔係咁熟既肥威(都是但啦) 左:一個女班長Rosa(都算冇咁慘...) 右:一個都唔係咁fd既林嘉琦(我諗遲下就fd) 最死都係我後面既左手面... 鄉下仔... 唔知點解... 最近開始覺得佢好黑人憎... 都唔知miss yu點樣編座位表??? 如果我坐後幾個位就好... 郭嘉姐、思琪、Elaine、廖駿全部都係晒後面... 真係好後悔牙...
+"﹏容許我說......I LOVE YOU_"+
« | 40 | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | ... | 69 | »
朋友