test完啦!
今日係最後一日test啦,只係test中史咋!∼
原本今日係10:30就放 點知馮sir又勁多野講 結果搞到差唔多11:00先走得... 跟住收卷既時候又話我地好鬼吵... 講左句:keep quite... 我係到諗,你講咩英文?我地而家係考緊中史呀!
小息既時候同郭嘉姐搵馮sir 搵完之後上返班房, 點知上到走廊就見到小敏敏, 佢叫我地陪佢去canteen 岩岩先係下邊上來又要落返去... 不過都冇所謂啦!(陪下佢都好) 點知落到去又見到子瑋兄... 佢d fd仲好大聲咁話:「郭穎湘呀!劉子瑋……」 勁無奈... 跟住我,郭嘉姐,小敏敏同埋Rosa又好大聲咁講:「敏B呀!思琪……」
« | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | 59 | 60 | ... | 69 | »
朋友