| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009-07-19  |
分類: 未分類 |
|
今日去飲茶
之後去太古城睇Harry Potter
本來可以十二點半睇
點知爸爸又話得番頭兩行
睇到條頸好痛
睇夜d哥d
係兩點半睇國家體操表演
幾好睇,男子體操比較精彩
3點先食lunch
最後係康怡戲院睇Harry Potter
都幾好睇
我幾鐘意妙麗
不過都始終有d睇唔明
石內卜殺死鄧不利多
咁佢咪係壞人?
係打呢篇野的時候
爺爺係咁罵我成日玩電腦
我今日用2個鐘都無
都叫成日
講完呢句,佢反而罵得仲厲害
咁我以後係咪對佢講既野--聰而不聽?
其實年紀越大,係咪會越麻煩?
|
| 發表時間:2009-07-19 10:36 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
我15號個日就睇左Harry Potter lu~ 我都係因為冇位, 要坐第2行。 睇完之後條頸真係好似斷左咁...
我星期日都係太古城wor, 我都有睇到體操表現, 但係見唔到你/__\
|
網主回覆
哦!
我係戲院哥層(四樓)睇體操,你呢? Posted at 2009-07-21 03:01 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|