Fannymay之記
這裡記錄了我的所有回憶,希望能跟大家一起分享。
fannymay
暱稱: Fannymay
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-05
2012-01-25
2014-06-20
18—new life
走出陰霾...
文章分類
全部 (197)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
琴譜網
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 197
留言總數: 157
今日人氣: 3
累積人氣: 5543
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 7 月 19 日  星期日   晴天


2009-07-19 分類: 未分類

                                              

今日去飲茶

之後去太古城睇Harry Potter

本來可以十二點半睇

點知爸爸又話得番頭兩行

睇到條頸好痛

睇夜d哥d

係兩點半睇國家體操表演

幾好睇,男子體操比較精彩

3點先食lunch

最後係康怡戲院睇Harry Potter

都幾好睇

我幾鐘意妙麗

不過都始終有d睇唔明

石內卜殺死鄧不利多

咁佢咪係壞人?

 

 

係打呢篇野的時候

爺爺係咁罵我成日玩電腦

我今日用2個鐘都無

都叫成日

講完呢句,佢反而罵得仲厲害

咁我以後係咪對佢講既野--聰而不聽?

其實年紀越大,係咪會越麻煩?

發表時間:2009-07-19 10:36 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 fannymay 的日誌)


karson_li 於 2009-07-20 01:24 PM 發表:
我15號個日就睇左Harry Potter lu~
我都係因為冇位,
要坐第2行。
睇完之後條頸真係好似斷左咁...

我星期日都係太古城wor,
我都有睇到體操表現,
但係見唔到你/__\
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哦!
我係戲院哥層(四樓)睇體操,你呢?
Posted at 2009-07-21 03:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]