Fannymay之記
這裡記錄了我的所有回憶,希望能跟大家一起分享。
fannymay
暱稱: Fannymay
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-05
2012-01-25
2014-06-20
18—new life
走出陰霾...
文章分類
全部 (197)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
琴譜網
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 197
留言總數: 157
今日人氣: 11
累積人氣: 5519
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 8 月 31 日  星期一   晴天


長洲一遊 分類: 未分類

                                              

琴日飲完茶之後

搭780去中環碼頭

再搭船去長洲

點知遲左幾分鐘

要搭下一班船,仲要係豪華船(貴一倍,好唔值)

平宜哥d要一個鐘一班

唯有搭貴d啦

裡面有d似去澳門的噴射船

兩點半去到長洲

係一間叫張記的店到食碗魚片河

周圍行下

見到有得賣草帽

買左一頂$25

見到有單車租

 

我租了這部車

我做司機載爸爸

踏得好輕鬆

但好熱

弟租了一部單車

我地兜左一圈

d風景都ok啦

返到還單車

我同弟的臉都紅哂

我本來帶左太陽油

都唔得閒

去遊水

我地要輪留去游

爸爸同弟去游水先

我就看管d野

搽太陽油

終於輪到我游啦

不過我唔太敢去太深

游左一靜間就上水

洗澡換衫後就周圍行下

弟話肚餓,佢買雞蛋仔

我見到有刨冰,未食過咪試下lor

我要左個草莓味

原來係整碎d冰之後倒d草莓汁落去

好好味

食左一半的刨冰

6點半搭船去

8點鐘返到家

發表時間:2009-08-31 04:39 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 fannymay 的日誌)


KAKA 於 2009-09-01 01:51 PM 發表:
你睇埋我上一遍的留言啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我有睇呀
Posted at 2009-09-01 06:25 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KAKA 於 2009-09-01 01:50 PM 發表:
我地都係30號果日出佐去玩喎,都係最後一日啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KAKA 於 2009-09-01 01:49 PM 發表:
我地都係30號果日出佐去玩喎,都係最後一日啦~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我有睇你個blog呀
Posted at 2009-09-01 06:27 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KAKA 於 2009-09-01 01:48 PM 發表:
好似幾好玩~^-^
好想食刨冰
我好內都味去過長洲啦,下次要再去一次~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你下次黎到,我地一齊去,個度踏單車好平,我地一齊去玩啦
Posted at 2009-09-01 06:28 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]