Fannymay之記
這裡記錄了我的所有回憶,希望能跟大家一起分享。
fannymay
暱稱: Fannymay
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-05
2012-01-25
2014-06-20
18—new life
走出陰霾...
文章分類
全部 (197)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
琴譜網
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 197
留言總數: 157
今日人氣: 2
累積人氣: 5525
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 6 月 2 日  星期三   晴天


2010-06-02 分類: 未分類

                                              

過左好多日既夜貓

功課+溫書

真係好累

點解Chin,+maths test會係exam前一個星期考?

好似係度死完一次會再死

中文test係完全失敗

點解mc會一題4分咁多

錯哂T.T

好彩今日派既Mahts救番我一命

40/50,但班裡面好似幾多人哭

呢幾日R.E.堂做分享

大家都鐘意講自已一d唔開心既經歷

又講講下忍唔住哭

d同學聽完又係度哭

佢d講既經歷我都有試過(父母不和)

我都唔知偷偷哭過幾多次

所有聽落感覺上都有d麻木

況且我發誓過唔可以係學校哭(雖然我都唔知點解^^)

 

講返今日中oral    感覺上好過上次

希望可以合格啦!

過兩日正式考試

一定要努力呀!!!

發表時間:2010-06-02 07:09 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 fannymay 的日誌)


karson_li 於 2010-06-18 04:47 PM 發表:
咁晏先考試既?`
祝你考試成功`:]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實考完架啦!
Posted at 2010-06-22 11:17 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]