Fannymay之記
這裡記錄了我的所有回憶,希望能跟大家一起分享。
fannymay
暱稱: Fannymay
性別: 女
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2012-01-05
2012-01-25
2014-06-20
18—new life
走出陰霾...
文章分類
全部 (197)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
琴譜網
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 197
留言總數: 157
今日人氣: 27
累積人氣: 5567
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 12 月 20 日  星期一   晴天


2010-12-20 分類: 未分類

                                              

星期六打左我人生中第一次網球

無想像中咁好玩

因為唔識打

加上一個鐘裡面

執球唔知幾多

發球唔知幾多

接球唔到5次-v-

 

發表時間:2010-12-20 04:03 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 fannymay 的日誌)


karson_li 於 2010-12-28 12:08 AM 發表:
我未玩過:P
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都只係將網球當羽毛球咁打xdd
Posted at 2011-01-12 03:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ken_leong 於 2010-12-23 12:31 AM 發表:
玩多d 就識+啦((廢話...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



KAKA 於 2010-12-22 02:24 PM 發表:
壁球好玩啲'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

遲d買拍
Posted at 2010-12-27 11:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]