aNgelA;發發
                    回`憶..可以讓人得到短暫的快樂...
                                                             ;;但也可以讓人後悔一輩子,,,
fat748
暱稱: 發哥
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我返黎啦
2012-12-30
2011-02-16
2011-01-13
2011-01-04
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 1028
今日人氣: 10
累積人氣: 9082
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 19 日  星期四   晴天


最仆街既一日 ____

今日a4..有鬼佬堂...

__________________________

第一堂數學- -..(有理數冇理數- -..我理得你有冇數- -..)

之後英文堂!!!呢度忍唔住要爆幾句粗

上堂既時候!見到fish同wen佬係度sms..諗住我又玩啦

點解唔知邊度仆街係度唱話我中2xxxx..

我x你娘親呀..我中2邊個自己知..關你x事呀..八婆!

搞到我同fish成日瞼左左..你阿呀個女呀..

比我知道邊個唱..我咒佢生仔冇屎忽!..

- -..爆完了...以上唔係令仔發爆既- -..係痙攣發失控- -..

 

跟住小息..嬲左陳cw,,我嬲左好耐..佢叫我原諒佢..

我扮原諒- -...(好衰可?)

 

物理堂x2成日ok..唔開心..

諗下諗下嘢喊左..(諗起唔知同fish仲有冇得做fd- -..)←好白痴可..

就爆晒眼淚- -..好耐冇喊- -..成年幾囉,,比你地整喊左..

跟住比wen佬同肉華見到- -..比紙巾- -...唉- -..失敗..

 

之後lunch食完烏冬冬..去左打波波..

之後返上課室..見唔到fish..得wen佬..

我驚fish唔開心..- -..

 

之後上中文堂- -..唯有扮返搞gag發- -..

見到方同學喊- -..比個膀頭佢- -..佢串我矮- -..

宗教- -..睇片..

放學去練朗誦..

練完就去數學加油站..操數..

之後就落左去打左陣波波..

上去va室接d猪仔放學- -..(拎去賣- -?)

 

 

 

 

 

三個月既友情..會令我喊- -..勁...

唔想冇左你呢個朋友-  -...

雖然你講話原諒我..

但係我睇得出..

希望唱果d人唔好再唱喇..

唔想再見到我朋友唔開心..求你了- -..

發表時間:2009-11-19 08:06 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 fat748 的日誌)


lauhotsun123 於 2009-11-20 07:34 PM 發表:
好深厚的友情.....
cmcm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



sam1994167 於 2009-11-20 06:50 PM 發表:
唉!男人老狗,喊!失禮,不過都要安慰你(5好喊啦!—)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



poyi1995628 於 2009-11-20 05:50 PM 發表:
comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



manting615 於 2009-11-19 10:58 PM 發表:
美美都話你喊..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yam1309 於 2009-11-19 10:09 PM 發表:
"cm!=]
你都吾好咁la..
你吾開心我都會嫁xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

-3-你都唔好唔開心..
如果唔係打PATPAT-3-哈哈- -..(低能仔百發-3-)
 
Posted at 2009-11-19 10:11 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



hopuiyu 於 2009-11-19 09:53 PM 發表:
C0mment!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



giv3up 於 2009-11-19 08:57 PM 發表:
男人老d0g 哭什麼鬼東東喔-0-!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

喊左陣啫- -..男人又唔係萬能- -..
Posted at 2009-11-19 09:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wendyabc 於 2009-11-19 08:51 PM 發表:
百百...吾好喊..會傷身/心嫁...
comment.by wen仔..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

冇喊囉~~多謝關心~~thx
Posted at 2009-11-19 09:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



popo819 於 2009-11-19 08:40 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-11-19 08:42 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fat748 於 2009-11-19 08:36 PM 發表:
我就算知道你喊..又可以做D乜..
大家講我地咩果時..我想安慰你..
都..唔..得..忽然覺得自己..好渺小..
連一個女仔都保護唔到..好差..好差..
格膜..
s0r..讓你傷心咁耐..
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]