今日a4..有鬼佬堂...
__________________________
第一堂數學- -..(有理數冇理數- -..我理得你有冇數- -..)
之後英文堂!!!呢度忍唔住要爆幾句粗
上堂既時候!見到fish同wen佬係度sms..諗住我又玩啦
點解唔知邊度仆街係度唱話我中2xxxx..
我x你娘親呀..我中2邊個自己知..關你x事呀..八婆!
搞到我同fish成日瞼左左..你阿呀個女呀..
比我知道邊個唱..我咒佢生仔冇屎忽!..
- -..爆完了...以上唔係令仔發爆既- -..係痙攣發失控- -..
跟住小息..嬲左陳cw,,我嬲左好耐..佢叫我原諒佢..
我扮原諒- -...(好衰可?)
物理堂x2成日ok..唔開心..
諗下諗下嘢喊左..(諗起唔知同fish仲有冇得做fd- -..)←好白痴可..
就爆晒眼淚- -..好耐冇喊- -..成年幾囉,,比你地整喊左..
跟住比wen佬同肉華見到- -..比紙巾- -...唉- -..失敗..
之後lunch食完烏冬冬..去左打波波..
之後返上課室..見唔到fish..得wen佬..
我驚fish唔開心..- -..
之後上中文堂- -..唯有扮返搞gag發- -..
見到方同學喊- -..比個膀頭佢- -..佢串我矮- -..
宗教- -..睇片..
放學去練朗誦..
練完就去數學加油站..操數..
之後就落左去打左陣波波..
上去va室接d猪仔放學- -..(拎去賣- -?)
三個月既友情..會令我喊- -..勁...
唔想冇左你呢個朋友- -...
雖然你講話原諒我..
但係我睇得出..
希望唱果d人唔好再唱喇..
唔想再見到我朋友唔開心..求你了- -..
|