今日唔開心..
____________________________
今日第一,二,兩堂...
上去化學室做實驗`..整臭蛋味..既嘢..
勁臭..我仲要放係右邊鼻..大索...想嘔...
第三堂數學`..做TSA..
小息..獨自對著較窗口諗嘢`...
跟住跟肥仔咩我..點知整親swing`..
swing好嬲我..唉`..大鑊..
之後就唔開心囉..
兩堂英文..默書-3-...ok得- -..
之後做果張ws`...
兩堂都冇出過聲..好安靜`
lunch...係學校食`
食完foxy就叫我地過去傾嘢`..
中文`..foxy講果個...時間表..好唔得閑呀我- -..勁煩``
兩堂商業- -..好好笑囉..唔知點解冇乜人係度先搞到gag...
放學落左去打波..
見到fish,同wen佬..冇睇到我入波`
s0r`..今日要講對唔住既人實在太多喇..我只能講..
..對..唔..住..
希望你可以原諒我...
我和你這個朋友的感情的距離..
感情...
越來越疏遠了...
我還感挽回嗎...
|