aNgelA;發發
                    回`憶..可以讓人得到短暫的快樂...
                                                             ;;但也可以讓人後悔一輩子,,,
fat748
暱稱: 發哥
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« November 2021 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我返黎啦
2012-12-30
2011-02-16
2011-01-13
2011-01-04
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 1028
今日人氣: 69
累積人氣: 9163
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 2 日  星期三   晴天


2009-12-02 傷心 ____

今日唔開心..

____________________________

今日第一,二,兩堂...

上去化學室做實驗`..整臭蛋味..既嘢..

勁臭..我仲要放係右邊鼻..大索...想嘔...

第三堂數學`..做TSA..

 

小息..獨自對著較窗口諗嘢`...

跟住跟肥仔咩我..點知整親swing`..

swing好嬲我..唉`..大鑊..

之後就唔開心囉..

 

兩堂英文..默書-3-...ok得- -..

之後做果張ws`...

兩堂都冇出過聲..好安靜`

 

lunch...係學校食`

食完foxy就叫我地過去傾嘢`..

 

中文`..foxy講果個...時間表..好唔得閑呀我- -..勁煩``

兩堂商業- -..好好笑囉..唔知點解冇乜人係度先搞到gag...

放學落左去打波..

見到fish,同wen佬..冇睇到我入波`

s0r`..今日要講對唔住既人實在太多喇..我只能講..

........

希望你可以原諒我...

 

 

 

我和你這個朋友的感情的距離..

                                                   感情...

                                                          越來越疏遠了...

                                                                               我還感挽回嗎...

發表時間:2009-12-02 07:07 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 fat748 的日誌)


giv3up 於 2009-12-12 05:27 PM 發表:
c0mm3nt`;>
入得A班;
個個都系我朋友=v=`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FisHronnie 於 2009-12-11 05:25 PM 發表:
勁耐無尼你Q00za啦=)
希望你快d打到啦`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wan shun 於 2009-12-04 06:58 PM 發表:
係你唔係他
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wan shun 於 2009-12-04 06:57 PM 發表:
他甘鍾意打個d抒情文既
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



giv3up 於 2009-12-04 05:17 AM 發表:
c0mm3nt
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



wendyabc 於 2009-12-02 08:35 PM 發表:
comment.by"wen仔....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你~wendy-3-thx``!
Posted at 2009-12-02 09:26 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



popo819 於 2009-12-02 08:26 PM 發表:
CM=]
多人搞唔到GAG- -!?
BY:POPO
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係喎...唔知點解`..
thx``..!
Posted at 2009-12-02 08:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



poyi1995628 於 2009-12-02 08:23 PM 發表:
comment:)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yam1309 於 2009-12-02 08:22 PM 發表:
"cm!=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



FisHronnie 於 2009-12-02 07:15 PM 發表:
放心....你同佢`唔會有野既;
c0mmenT
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

希望係咁..
Posted at 2009-12-02 07:24 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]