aNgelA;發發
                    回`憶..可以讓人得到短暫的快樂...
                                                             ;;但也可以讓人後悔一輩子,,,
fat748
暱稱: 發哥
性別: 男
國家: 香港
地區: 北區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我返黎啦
2012-12-30
2011-02-16
2011-01-13
2011-01-04
文章分類
全部 (137)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 137
留言總數: 1028
今日人氣: 12
累積人氣: 9084
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 12 月 19 日  星期六   晴天


bbQ喎`! 開心 ____

今日好kai生呀`!!!bbQ`!!..

_____________________

今日原來去唔到嫁..

今朝呀媽同我講過可以唔使本人去都得...

所以米即刻去囉..沖涼..換衫..jay頭..25分鐘內搞掂..

琴晚同左fish講過去唔到..揮左佢添..

一去到太和就見到森哥同河童.,.去完廁所就比左件衫河童袋..

終於等到佢地黎啦..fish見到我既第一個反應係..哇`!!...百發呀..- -,,

跟住森森比佢做左一個鐘大佬...去買炭..買左十包..跿嘢...

買完東東就去左坐車..見到李增城..唔做嘢..就塞左包炭比佢..自己攞廁紙,,,嘻嘻^^..係米好奸030

係車果度係咁唱歌-3-好正呀-3-...最愛你的人是我~~~

落車之後就即刻沖向爐果邊透爐...透完...就係咁燒嘢食..係咁燒比人地食- -,,,自己果d就靠人地送比我食-3-..

結果得wendy同fish比左雞翼我食- -,,仲有自己燒既猪排,.,,,

燒既期間有講有笑..笑多過講...講少過笑- -,,,

之後幫美儀燒棉花糖..燒到成舊炭咁...fish話..唔燒仲好食..~~

唔知點解...去親bbQ..中2燒嘢食比人多過自己食..

食完..就係度猛咁影相..最攞命既就係同tain哥影..nG左四次都未影到..第五次終於得喇..係咁狂笑..

之後就去踩單車-3-..好好玩-3-..五個人踩單人車係咁瘋狂既踩..比fish話我踩到痴線-3-

 

...返黎果時...好慢咁踩....係度猛咁玩wendy同fish既車駄...整d放屁聲出黎...xd..勁好笑

踩到尾果陣..fish話唔見左把梳...我地兩個男仔就加速前進- -,,,

比森森穩到把梳-3-..見到fish果陣..炒左..都係堅持比把梳比fish先-3-..好堅毅呀..打波係咁就好囉- -,,,

之後落左去下面..去廁所..之後見到有家庭車..就車wendy and fish..上去...上坡果陣唔夠力- -,,,

之後fish同wendy落車推..我話有冇搞錯呀..- -,,點可以比女仔推車-!-  跟住我地狂推...fish聽到我d透氣聲..講左係森森既..

之後上到去就兜呀兜..兜呀兜..係度影隻貓貓..之後係個尾果度載左miss方..一個圈...

之後車左影影落斜..見到溫信義揸車..wendy同fish都唔敢搭...

落到去...見到swing..整親隻腳..好似好痛咁..跟住森森過黎同我講..swing嬲我地..O咀- -,,,

佢嬲我地車fish..同wendy上去玩..唔車佢...- -,,,無奈...

之後就攞左架車..車wendy去玩- -,,,..之後見到s0b..即刻掉頭走..跟住佢跟住黎..係咁叫我小心d..- -,,你唔係信唔過我d車技~?

之後想車埋fish..點知swing而家黎左- -,,我都冇心情車...

之後唔夠車..fish叫我車wendy過去.,..

還車果陣好混亂.....

之後去左石灘玩..森森叫我扶住d女仔...我心諗..我想係下面接住佢地- -,,,驚佢轆左落去..我係下面接住-3-..

跟住冇人識片石..- -,,,見到片石..好驚訝- -~~....跟住片左個..跳左6,7次既石-3-..

跟住又片到塊大石...好好玩-3-..諗住掟舊石出去...掟對面架船...

跟住沖過去...唔記得左剎掣..沖左出去..開頭好敏捷嫁啦..下下都踩到..就係一腳踩唔到..踩左落水..濕晒-3-...之後出去放生隻蟹...

之後..出左去返唔到黎...一樣靠敏捷既身手返返黎- -..我發覺可以做第二個成龍...

之後影合照-3-..影完就走人囉...

坐車果陣...比swing鬧我...好傷心呀..唉,,,

之後wendy紮我個頭..- -,,,之後又話悶..玩吓?咩話...唔好玩..

之後又叫去食飯..去囉-3-..rain哥又去-3-...馬仔無啦啦又跟埋黎- -..煩到死咁..

終於都係去明將...食...叫左叉燒拉麵...食完就收左兩次呀哥既攞命call..又唔知長途貴喎...傾咁耐..

出去接完電話-3-...馬仔坐左wendy..旁邊..即係me既位..好..- -,,讓比你- -,,..

馬仔係咁講埋d煩人既嘢..我都唔想理佢..佢係咁煩..好撚想打7佢...(爆左粗添-3-..s0r`)

食完傾左陣計..就走...一路行一路傾-3-..

搭火車果陣就睇相...張張都影到我咁樣衰- -,,,...

之後佢地..走左- -,,,

返到黎...沖涼...件衫好臭...炭味..

 

 

今日好開心-3-...下次希望~繼續..下次去唱kk-3-...

 

發表時間:2009-12-19 09:34 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 fat748 的日誌)


szewing828 於 2009-12-20 11:19 PM 發表:
唉~算`我已經冇耐性同你再嘈
你要話我錯就算`你一尾叫我諗`咁你又有應真諗過咩?!
依家點嘈都好`
我地都係冇fd做`
我睇番你之前所講過既野`
我分析過`你咁樣講`根本無心同我做fd`
我多你一個唔多少你一個唔少`
不如我少你一個`等我自己開心D!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ho1231234 於 2009-12-20 09:05 PM 發表:
cm
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



szewing828 於 2009-12-20 12:05 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]

網主回覆

你傷害我先定係你傷害我先..你最好自己諗下
咁果d係你d fd咁你又話埋佢地你都可以將自己既朋友捲入黎..
可以話埋自己fd 9男女既
你同人做朋友既定義究竟係咩?
我有,,,好似係你屌我..你問每一個人..我不嬲都好就你..幾時有屌過你?
Posted at 2009-12-20 02:19 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



fat748 於 2009-12-20 11:14 AM 發表:
大家最好冷靜落黎..諗清楚到底邊個錯...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



giv3up 於 2009-12-20 12:55 AM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

[ 網主留給俏俏話的回覆 ]
Posted at 2009-12-20 11:13 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sam1994167 於 2009-12-19 11:54 PM 發表:
唉~~~~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



szewing828 於 2009-12-19 11:35 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]

網主回覆

SWING姐- -,,好似係你開頭先傷害我...
大佬呀..你屌我..我開始忍...但係..你話埋我d fd..你估我仲可以忍咩?
到底邊個傷害邊個先..你自己好好諗下..
以前你屌我..我都可以忍啦..
Posted at 2009-12-20 11:10 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



szewing828 於 2009-12-19 11:02 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]

網主回覆

第一好明顯啦..你何必搞埋廖曉惠同成煥瑜落去..
第二真真假假我自己知..
第三..係..我唔係你既肚入面既條蟲...最好既朋友..你講得容易喔..
最好既朋友會話自己最好朋友同第二個女仔一對9男女.,.
你到底識唔識做好朋友..?
朋友..係點都唔會將自己既唔開心發洩係好朋友既身上..你有做到?
心情唔好冇屌我?..今日係車冇屌過喔..你得既..而家真係覺得你係有料到個囉.,..
Posted at 2009-12-19 11:12 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yam1309 於 2009-12-19 10:46 PM 發表:
"cOmm3Nt;>大哥哥
吾好吾開心呢!!=)笑番
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



szewing828 於 2009-12-19 10:40 PM 發表:
[ 此留言己被網主封鎖 ]
[ 回覆 ] [ 解封 ] [ 刪除 ]

網主回覆

good dog..慢慢吠..
第一,,一人做事一人當..唔好搞埋其他人入去..
第二..我講自己令仔都唔夠你講得多啦係米呀...
第三..識左三年..你當我係咩?..心情好就同我好好玩啦..
心情唔好就可以亂咁屌?乜撚嘢道理喔..你都得既..你係得既..
你得晒囉..
Posted at 2009-12-19 10:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]