2007 年 1 月 23 日 星期二  |
| ...... |
今日當我去緊搭車嗰陣時,
我同李曉彤一齊去,
我地上咗車知後,
佢攞咗我部psp來玩,
我覺得好無奈lol!!!!!!!
唔知佢聽日仲玩唔玩呢??????
我好想佢繼續玩,
唔知得唔得呢???????
|
| 刊登時間:2007-01-23 05:23 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 1 月 21 日 星期日  |
2007-01-21  |
我今日去咗探冼穎瑜,
佢睇來好精神,
所以我都覺得好值得,
因為佢叫我帶d書俾佢睇,
我就帶咗好多.
另外我之後又成日叫李曉彤同我一齊去探debby,
對唔住呀!!!!!!!!!
我唔知你發燒同埋咳,
十萬分對唔住!!!!!!!!!!!! |
| 刊登時間:2007-01-21 10:20 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 1 月 20 日 星期六  |
2007-01-20  |
頭先冼穎瑜喺醫院打俾我話,
〔我來緊嗰幾日都唔返得學!!!!!!〕
我聽完呢番說話後我喊完又喊,
如果係李曉彤既話,
我都會係咁嫁!!! |
| 刊登時間:2007-01-20 09:01 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 1 月 19 日 星期五  |
haha......  |
今日有開心有唔開心!!!!!!!
開心:我由香港仔行返返來學校
唔開心:冼穎瑜佢隻腳到依家都仲未好返,
我真係好擔心佢呀!!!!!!!!!!
同埋又唔知李曉彤幾時放田徑,
佢地兩個真係好令人擔心呀!!!!!!!!! |
| 刊登時間:2007-01-19 05:51 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

2007 年 1 月 18 日 星期四  |
2007-01-18  |
今次我係喺同一日裹面第二次喊!!!!!!!
因為debby佢喺lunch time嗰陣時整親,
我喺中文堂同chinese history堂喊,
頌要喊得好厲害 |
| 刊登時間:2007-01-18 07:09 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |

« | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | »
|
| «‹ May 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|