今早起身有人打比我...
估唔到係佢=0=
奀咕真係令我O哂咀的說=[
打3次電話冇一次會接聽的
佢大脾實係冇知覺的=]
今日上堂悶到死
勁多堂都係度訓--''''
晨讀堂見民姐係咁咪miss粱係咁話佢~真係笑死我=]
唯有上經濟堂同肥軒佢地傾D有笑點既野先冇覺得咁悶.O.
上數學堂個陣我隔離個個係咁叫個肚好痛--'''``我都唔知點好=.=
放學返到屋企...打機=]
今日冇咩功課做~
今晚我諗都係10點訓架拉=[
返埋聽日有4日假~
明天去O Park
有點不想去--有點趕的feeling-.-
BuT我諗都係照去的了=[
|