呼...琴日終於上完op好拍擋呢個課程!
講真...開頭我都以為會好悶的...預左實會悶到訓教..
但點知同我想既剛剛相反@@
經過3堂既課程....我更加認識到自己..
亦都學到點樣去服務唔同既人...雖然係講服務顧客!
但原來都可以係平常生活中同運用到課程所學既野...
同埋呢個課程點醒左我好多!
其實每個人都有盲點~若果呢個人做到改善到自己盲點既話..
相信呢個人真係人見人愛~車見車載既呢~
實在好多謝op比呢個課程我上..實在太好^^"
而前幾日都幾多節目同事件...前晚就同死神兩個人打邊燼...
第一次打到唔敢再食呢=-="可能叫得太多了!
係打邊爐過程中...都有幾多得意事發生呢~
而琴日上完堂後....剛係紅勘火車站..行行下突然有個外國遊客問路..
我當時係好想幫佢...但我實在唔知係咩地方..所以同佢say sorry..叫佢搵第二d人問..
不過...離開左呢位外國遊客後...我就不停諗係問既係咩地方...
之後我就好留意d指示牌...突然知道果個遊客講咩了..之後我即刻行返轉頭..
睇下佢仲係唔係到...如果係到我帶埋佢點行呢><"
可惜最後都搵唔到...想幫都幫唔到...感到有點失望呢!
而琴晚就同賤,豪,楓,死神佢地去左網吧打機...
都有成2個幾月無一齊打機了~不過,打到5點幾我都係頂唔順..
6點到就拿拿聲返準備屋企訓了~打埋我呢篇日誌呢@@" |