| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 10 月 10 日 星期二 
| ○.*10/10〞星期2§ |
今朝月餅當早餐... =v=""真悲哀....
校檢??好彩見到amy姐同ching jie~如果唔係就夾唔切個頭lu~
我排心姐個家姐o個條隊~kaka~好快搞掂~
GEOG,silky唔舒服...我終於落到sick room啦!! XD 我同曹扶佢落去囉~
點知佢發燒??咪早退囉~冇得同milky相處最後1day~~ XD
EPA,悶爆呀!!好討厭EPA!
English,冇乜特別野啦~
Recess,不停背金句!最後我ge result係....成功的!
B.K.,講快左~
D.T. x2,畫圖~不停比隔離"誘猾"....勁香!but d人話聞唔到... ==""
lunch,同jaime去大家樂~我ge叉鵝瀨美夢又破碎了... T^T o個個人勁冇禮貌!問都冇問過就自行搭檯!\./"
milky o係到話,"你又知我鍾意佢??"kaka~~
milky哥哥恐嚇我呀!好驚wo~~~ @@ 我絕對唔會比你抓到痛腳ge!呵呵~
I.S.,o個個模型好正!d內臟軟的.... =v=""
Math x2,佢話我good observation呀~~ XDDDD o個首歌超正!!! 鄧鄧鄧鄧~~何何何何~kaka~
放學,4圍咁搵so sir... 比K.K.催我交$$ tim!又哎錯我個名... 原來K.K.1直以為milky係女仔!!
o係到話:男人之家叫milky??? kaka~~~笑死!!聽日我要催milky"姐姐"交$$先得~
之後j黎my home抄notes~
特別鳴謝:吳丹小姐同馬億嘉先生ge中文書同note book! thz~
|
| 刊登時間︰2006-10-10 09:16 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|