今日比較清閒了,早上出去紐約唐人街整番碗艇仔粥,一條油炸鬼。跟住做左四個鐘頭義工(老師知道我攪乜東東)。
架車又壞左(政府啲嘢冇人打理架),大熱天時响街度行行企企都幾辛苦架。返到屋企心血來潮响雪櫃度揾幾塊豬扒(了姨,唔好對號入座呀)。十幾隻鷄翼,咁就去後院生火燒之........................睇見啲草鬼咁長都當睇唔到,留番第日先至剪。懒得過就懒囉。