肥兔日誌
fatrabbit
暱稱: 肥兔
性別: 男
國家: 美國
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-02
memorial day (國殤日...
貓FOR了姨
又有得食
2011-03-18
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 141
今日人氣: 10
累積人氣: 1437
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 7 月 26 日  星期一   晴天


BBQ 分類: 未分類

今日比較清閒了,早上出去紐約唐人街整番碗艇仔粥,一條油炸鬼。跟住做左四個鐘頭義工(老師知道我攪乜東東)。
 

架車又壞左(政府啲嘢冇人打理架),大熱天時响街度行行企企都幾辛苦架。返到屋企心血來潮响雪櫃度揾幾塊豬扒(了姨,唔好對號入座呀)。十幾隻鷄翼,咁就去後院生火燒之........................睇見啲草鬼咁長都當睇唔到,留番第日先至剪。懒得過就懒囉。

 






訪客留言 (返回 fatrabbit 的日誌)


newnewe 於 2010-07-27 02:20 PM 發表:
陽充?

係咪 = 陽懼充血呀?!

陽充 + 豬扒!好忍驚呀!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fatrabbit 於 2010-07-27 05:33 AM 發表:
超!
即係都係豬扒!!!!!!!!!!!!!!
大件啲多啲油水同豬膏就叫做扒王?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fatrabbit 於 2010-07-27 05:29 AM 發表:
你嗰碟『陽 充 豬扒飯』真係揾你要喇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



IOUlosi 於 2010-07-27 04:04 AM 發表:
我地成日係戶外工作,陽光充沛
加埋了姨件豬扒王
會唔會整左碟 (陽 x 豬扒飯)出來
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



newnewe 於 2010-07-26 01:14 PM 發表:
超!
我梗係唔對號入座啦!
我係扒王之王!唔係普通豬扒
你咪貶低我添呀!

[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fatrabbit 於 2010-07-26 12:28 PM 發表:
啲豬扒都咁搶手?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fatrabbit 於 2010-07-26 12:25 PM 發表:
到香港先至食喇!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



IOUlosi 於 2010-07-26 11:51 AM 發表:
我又要食了姨件豬扒
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]