肥兔日誌
fatrabbit
暱稱: 肥兔
性別: 男
國家: 美國
地區: 其他地區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2011-06-02
memorial day (國殤日...
貓FOR了姨
又有得食
2011-03-18
文章分類
全部 (27)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 27
留言總數: 141
今日人氣: 0
累積人氣: 1421
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 11 月 20 日  星期六   晴天


懐念香港班friends 鬱悶 分類: 未分類

話咁快番左嚟差唔多兩個星期喇°

我一番到嚟個老細就俾鬼咁多嘢我做,日日O.T.

本來想上嚟寫番D報告比獅子佬睇,

不過一坐低對住部電腦就ZZZZZZZZZZZZ。

捱到今日先至有精神寫幾隻字。

諗起响香港班友今日炒蝦拆蟹咁高興而我又冇份去.............

唉!......................................................................................






訪客留言 (返回 fatrabbit 的日誌)


dachlion 於 2011-01-09 12:57 PM 發表:
I'm still waiting for your reports and pics, where the wild wild west are they??!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



newnewe 於 2010-12-08 01:53 PM 發表:
肥兔唔出野 GE?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



baobaoblog 於 2010-11-21 03:31 PM 發表:

肥兔你個電話.....我地唔知打咩字頭,

所以敬唔到酒比你.......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



baobaoblog 於 2010-11-21 03:29 PM 發表:

係囉,我都懷念肥兔你個肚腩,
可惜你只係鐘意阿姨條事業線,

所以我冇機會攬下你 tim,嗚......
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



newnewe 於 2010-11-20 06:12 PM 發表:
今晚敬酒俾你好唔好!哈 ))))))
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]