有時想幫人很難, 唔好話幫其他人, 只是幫你身邊的人, 但又幫唔到乜, 唔知有沒有人都試過
幫助別人完成一件事情, 別人, 自己都開心, 不需要回報, 見到別人面上的笑容已足夠
普通的外表, 但很飽肚, 要熱食先好食
2款餃子味道差少少, 再努力一定成功
病左成個星期, 都幾辛苦, 還要返工-_-