
今日
好想喊牙
工人姐姐take care左我7年
依家媽咪先話要佢走
7年喇!!!
係7年牙...
回想到過去
佢幫我做英文功課
又同我講英文
我同家姐d英文先咁好
佢幫o左我地咁多
依家先黎話要佢走
太太太差喇!!!!
距離佢走既日子仲有4日
依家可以做既
就只有珍惜
原先今日我表弟入黎
我會開心d
點知道佢今日唔得閒
要下星期6 / 日
佢叫「walter仔」牙!!!
我個細佬超母頑皮牙
打我wo
不過有時佢好cute架..
睇睇佢相...
佢好專心咁玩
由於佢d相太大
睇唔到
88
請留言
|