2007 年 3 月 11 日  星期日

 
! 傷心__]]
 

今日

好想喊牙

工人姐姐take care左我7年

依家媽咪先話要佢走

7年喇!!!

係7年牙...

回想到過去

佢幫我做英文功課

又同我講英文

我同家姐d英文先咁好

佢幫o左我地咁多

依家先黎話要佢走

太太太差喇!!!!

距離佢走既日子仲有4日

依家可以做既

就只有珍惜

原先今日我表弟入黎

我會開心d

點知道佢今日唔得閒

要下星期6 / 日

佢叫「walter仔」牙!!!

我個細佬超母頑皮牙

打我wo

不過有時佢好cute架..

睇睇佢相...

 佢好專心咁玩

由於佢d相太大

睇唔到

88

請留言

 

 

 
 [ 訪客留言(7) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | 54 | 55 | 56 | 57 | 58 | ... | 66 | »

 
 
fd1314ka : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ]