我覺得呢.. 我好似識諗左呀... 以前唔想放棄.. 係因為我覺得.. 就算我得唔到佢.. 都唔可以比人得到.. 諗到呢度.. 真係覺得自己好傻... 到左伊家.. 我所講既唔想(放棄).. 切切實實係因為.. 自己愛你愛得太深.. 直覺上唔想無左你... 雖然我係好唔開心... 但係呢..我就覺得... 咁樣既唔開心.. 係一種識得去愛既人.. 先會感受得到... 咁樣諗.. 我又會開心番.. 我做人好簡單.. 有野可以去比我.. 擁有..去比我珍惜.. 咁樣就夠喇... 我要既.. 只係你開開心心.. 只要做到咁.. 我就會心滿意是喇.. 因為你對我黎講.. 真係好重要..