今日打3號風球.. 重要落雨.. 搞到我好煩躁... 有時我都唔明自己重要打日記.. 都無人睇架啦... 有時我唔知點解好想表達下自己既感受... 同埋講真丫.. 我真係唔知.. 到開學果日個日.. 我可以同大家(女仔)講到d咩囉.. 男既就唔驚啦.. 呢個月都有出過黎.. 我好想搵多一日... 好似我生日果陣咁開心呀.. 呢個要求都唔算過份姐.. 係咪?
伊家日日係屋企唔係打機就訓.. 功課又做晒...都唔知做咩好..