呢幾日都係咁聽rainie既歌.. 我都覺得幾好聽.. 我最鐘意可愛同過敏.. 因為聽起黎好soft.. ^^.... 琴日買左一條LEVI'S既牛仔褲... 係我呀嫂買既..$859.... 我聽到都好無奈囉.. 今日又要7點起身跑步.... 跑跑下居然胃抽筋.. 但係個呀SIR唔比我地停喎.. 果陣我好想嘔囉... 好想打死李SIR呀... 聽日又要去挑戰者.. 返去玩魔術... 我都唔係幾識.. 所以我唔係幾想去..