閒來無事做, 為自己焗左個蛋糕... @@賣相不錯... 味道也不錯.. 哈哈 第一啖,好似輕糕... |0|...但食落去真係好味喎...哈哈 算是不錯...興起之作還算可以!! 哈哈.... 食完之後...後悔...要減肥了!