10點出門口返了學校搞SFAA的野.. 之後同朋友去了行了旺角.. = =這位小姐... 錯過了時機就冇了,...哈哈! 行去H&M,- -點解大大果紅牌寫住sale... 但係都唔見有sale discount 的野的呢? 如是者,就行了幾一陣再去第2度行了.,,,